16 Mart 2012 Cuma

Benden bişeyler...

              Öncelikle kendimi tanıtmakla başlamalıyım sanırım işe :) Ben 1988 İstanbul doğumluyum ilk okuldan itibaren matematik zekadan yoksun olduğumu farkedip görselliğe yönelmemle başladı herşey...Bi çok kızın küçüklüğünde olduğu gibi oyuncak bebeğime elbise dikmek için evimizin penceresinde asılı duran tüle,perdeye bile göz koyan biriyim:) sonralarda matematiksiz bir okul,matematiksiz bir hayat nasıl kazanılır düşünceleriyle kendi yapabildiklerimi,yeteneklerimi,ilgi alanlarımı keşfettim ve lise tercihimi Hazır Giyim bölümününden yana kullanıp Nişantaşı Rüştü Uzel Lisesinde öğrenim hayatıma devam ettim, Üniversite tercihim Moda Tasarımdan yanaydı fakat Selçuk Üniversitesi Hazır Giyim Öğretmenliği bölümünü kazandım Moda Tasarım,Kalıp,Dikim vs bi çok konuda eğitim aldım öğrencilik dönemimde yaptığım tüm çalışmaları fırsat buldukça blogta paylaşacağım zaten. Şu anda Bilgisayarlı Stilistlik Kursu Corel Draw+Photoshop eğitimleri alıyorum bunun yanında hobi olarak fotoğraf çekiyorum,el ve bilgisayar tasarım yapıyorum,mağazaları internet sitelerini dolaşıyorum gördüklerimi çalışmalarımı ara sıra da giydiklerimi blogta paylaşacağım... Hadi zevkleri ve renkleri tartışalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder