19 Mart 2012 Pazartesi

serin havalarda ...

hazır vakit varken serin ve soğuk hava paylaşımlarına devam... opak çorabı önceden açık renkle pek tercih etmezken bu yıl opak çorabın yılı oldu...
ve tabi taytlar :))) giymeyen kalmadı bu sene 
lacivert bordo ve kahverenginin birbirlerine ne kadar uyum sağladıklarını bu yıl daha iyi anladık :))) 
ayakkabılar atkı ve ceket rengini çok sevdim :))
şu renklere iyi bakın :) şu şu dondurma renklerine diyorum... bu yaz heryer bu dondurma renkleri ile dolcak içine beyaz katılcak tüm renklerin cart renklerden ziyade pastellere gitcek elllerimiz :)))



bu kotu yaz kış giyebiliyorum çok da seviyorum paçalarında fermuar detayları var ve  ayakkabı üzerinde yığılıyo ayakkabılarımı da aşık olarak almıştım...

Hırkam bütün kış üstümdeydi nerdeyse :P kocaman kapüşonu olan kolları dirsekte biten bi hırka koton dan çok severek almıştım 2 kış geçirdik beraber :))


ceketim yakası tamamen kürklü bi mont kadar sıcak tutuyo :))

2010 kışına ait bi fotoğraf o zaman şimdiki kadar moda değildi oduncu gömleği öngörünün bu kadarı :))

şortumu da hem yaz hem kış giyebiliyorum altındaki çoraplarımı çok seviyorum penti dahil bir sürü yeri gezdikten sonra en son Collezzione mağazasında bulmuştum:) 

 bunlar da benim kış seçimlerimden bazıları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder