17 Mart 2012 Cumartesi

güneşin cömert olduğu bi günde ...

Sabah kalktım ve camdan dışarı baktım güneş artık yüzünü yavaş yavaş göstermeye başladı ben havanın insan pisikolojisine doğrudan etkili olduğunu düşünenlerdenim :) internette dolaşırken şu güzel çiçek fotoğraflarına rastladım ilk paylaşımlarım çiçekler olsun içimizi açsın istedim.
                                                   Bisiklet sürsek ya böyle bi yolda :)))
                  aslında benim hayalim böyle bu yolda sakince ata binmek olurdu çok şey mi istiyorum :))

 Bu fotoğrafları ben çekmek isterdim ama çekenlerin de eline sağlık:) 


 Mavi saksı beyaz zemin mükemmel bi renk cümbüşü evin dışında olduğu gibi içinde de düşünülebilir bence, şahsen ben düşünüyorum :D
Özellikle şu küçük çiçek ağacına bayıldım    ... bi an için bu ağacın altına oturabilcek kadar küçüldüğünüzü hayal edin :)   


1 yorum:

  1. Kopuk Uçurtma: Güneşin Cömert Olduğu Bi Günde ... >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Kopuk Uçurtma: Güneşin Cömert Olduğu Bi Günde ... >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Kopuk Uçurtma: Güneşin Cömert Olduğu Bi Günde ... >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK mh

    YanıtlaSil