19 Mart 2012 Pazartesi

nette dolaşırken...

bu ayracı çok sevdim mesela neden 
bkz (atkının renkleri)  
bu kitap ayracı da çok güzel merakı olan kendisi bile yapabilir kelebek güzeldir:))
bu cüzdanlardan ileriki yaşlarda kullanmalı çocuklarınız olduğunda ne olduğunu anlamaycaklardır :)))
fotoğraf çekenler iyi bilir her odada fotoğraf makinesiyle ilgili bişey olsa yine sıkılmazlar ben de öyleyim küpede kolyede yastıkta heryerde olabilir bence ...
mesela bu kolye takılası bi kolye ...
bu kolyeyi de çok sevdim sebebi malum film :))
bunu herkes giyer mi bilmem ama ben giyerim marvel filmlere,ev dekorasyonuna el atmış kıyafetlere atmış çok mu çizgi romanın herzaman değişik bi havası vardır bana göre...
bu yüzükler de çok sevimli takmam diyebilcek pek insan tanıdığımı söyleyemem 

<3

bu mumluk çok tatlı 

işte en beceriksiz olduğum konu sürmekte problem yok, ah bi de kurumasını bekleyebilsem :(((

bu mumluklara bayıldım duvardaki yansıması harika:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder